Eenvoudig duurzaam bouwen

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Je droomt al jaren over een duurzaam gebouwd energieneutraal huis. Je ziet het voor je. En nu ga je die droom waarmaken. Misschien heb je al een kavel op het oog. Of weet je al zeker welke regio (of land) favoriet is. Dan is nu het moment om de stap van droom naar bouwen te zetten. Superspannend want waar begin je?

Uniek energieneutraal bouwconcept zonder warmtepomp
In dit boek neemt adviseur duurzaam bouwen Ing. Theo Smidt je mee langs de belangrijkste stappen en keuzes. Heel handig, want zo vergeet je niets en ben je goed voorbereid tijdens het eerste gesprek met de architect.

Je staat stil bij de 6 duurzame keuzes van het Enadco-bouwconcept:
● Kies (bij voorkeur) voor houtskeletbouw
● Isoleer maximaal
● Leg het hele dak vol met zonnepanelen (wek je eigen energie op)
● Verwarm elektrisch
● Bouw dampopen en ventileer goed
● Houd het simpel

Dit unieke bouwconcept biedt de garantie om met minimale installaties duurzaam, comfortabel en zeer energiezuinig te leven in jouw droomhuis. Dus waar wacht je nog op!

Ing. Theo Smidt (1959) komt uit de installatietechniek en bouw. In 2004 startte hij Esdec BV. Nu geeft hij als ondernemer duurzaam bouw- en energieadvies.
Atty van de Brake (1963) werkt als freelance tekstschrijver en PR-adviseur. Ze ondersteunt ondernemers met het schrijven van teksten en het geven van media-advies.

Illustraties
Githa Schrijver