Eet meer energie

Eet meer energie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Vrijwel iedereen wil meer energie, maar bijna niemand weet hoe ons lichaam energie aanmaakt. Marjolein Dubbers heeft een passie voor levensenergie, dook diep in deze materie en ontdekte een goed verborgen geheim. Energie wordt aangemaakt in de mitochondriën (je energiefabriekjes), die zich bevinden in al je cellen. Je hebt zelf grote invloed op de hoeveelheid én de kracht van je mitochondriën. Vooral voeding speelt hierbij een belangrijke rol: je kunt letterlijk meer energie eten! Met 30 heerlijke recepten uit de energieke keuken. Opnieuw is bestsellerauteur Marjolein Dubbers erin geslaagd een complex onderwerp eenvoudig uit te leggen.
Wil jij iedere ochtend opstaan met veel zin om er een vitale en vrolijke dag van te maken? Door heel goed voor je energiefabriekjes, je mitochondriën, te zorgen, kun je dit stap voor stap bereiken. Als je gedurende de hele dag een hoog niveau van energie wilt, zowel fysiek als mentaal, is het essentieel om een vetverbrander te worden. Pas op: een hoog niveau van energie is verslavend; je wilt er steeds meer van!
De website van Marjolein Dubbers, energiekevrouwenacademie.nl, wordt jaarlijks door meer dan 2 miljoen bezoekers bezocht. Marjolein is food- en lifestylecoach en heeft een passie voor de gezondheid van vrouwen.

Culinair
Eten en drinken algemeen