Elianes belofte

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

De Tweede Wereldoorlog gooit het leven van twee vrouwen volkomen overhoop, ook decennia later

Frankrijk, 1938. Eliane Martin is verantwoordelijk voor de bijenkorven op het landgoed van Château Bellevue. Als ze op een dag Mathieu Dubosq ontmoet, is het liefde op het eerste gezicht. Maar de Tweede Wereldoorlog staat op het punt van uitbreken en Frankrijks toekomst staat samen met die van heel Europa op een keerpunt. Gedurende de jaren die zullen komen, zal blijken wat de toekomst voor Eliane in petto heeft.

2017. Met een gebroken hart maar hopend op een nieuw begin reist Abi Howes naar Château Bellevue, waar ze een zomer lang op het landgoed zal werken. Het eeuwenoude kasteel spreekt Abi bij aankomst al meteen aan, en als ze het verhaal van Eliane hoort, weet ze direct dat er een diepe connectie is. Wat ze niet weet is dat haar leven voorgoed zal veranderen.

In de pers

‘Valpy’s overtuigende en unieke personages sluit je voor altijd in je hart.’ Woman’s Weekly

‘Verslavend… alles grijpt in elkaar als een prachtig geweven tapijt.’ ***** People’s Friend Magazine

‘Intrigerend en heerlijk nostalgisch.’ Woman and Home

Oorlogs- en verzetsroman