Engelen en deva's spreken

Dorothy MacLean praat met ... engelen en deva's. Dat contact ontstond in de tuin van Findhorn - een stuk arme zandgrond, dat door middel van telepathisch contact met engelen en natuurwezens en de specifieke instructies en spirituele hulp die zij gaven, werd veranderd in een groeizame en vruchtbare tuin. 'Met engelen leren communiceren is leren praten met en luisteren naar onszelf en naasten', aldus de schrijfster. Het betekent leren hoe we onszelf meer open kunnen stellen en in harmonie kunnen komen met onze rol in de schepping en de evolutie. Haar opmerkelijke ontwikkelingsgang, ontdekkingen en ervaringen wil Dorothy MacLean in dit boek delen met de lezer. Zij hoopt dat wij ons beter met onszelf en onze omgeving zullen verstaan en tot een rijker begrip van het wezen en de vreugde van leven komen. Ze geeft geen methoden of technieken. Nodig is alleen dat wij openstaan voor het leven, voor anderen en voor de signalen die wij zelf uitzenden. Door haar eigen ervaringen en ontwikkeling te beschrijven, maakt ze méér duidelijk dan instructies zouden doen. Wanneer we haar ideeën en inzichten ter harte nemen, zullen we ontvankelijker zijn voor alles wat ons van anderen bereikt - mensen én engelen. Engelen en deva's spreken is een handboek voor de nieuwe tijd, dat onze ogen opent voor het onzichtbare en ons nieuwe wegen van partnerschap en wederzijdse groei wijst.

Is Engelen en deva's spreken het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Engelen en deva's spreken