Geketende handen

Sailor

Mijn echtgenoot heeft me verkocht. En terwijl hij de deal sloot, vertelde hij me dat hij van me hield. Wat een leugenaar. Alleen sukkels geloven zijn woorden. Helaas was ik een van die goedgelovige sukkels.

Keir

Normaal gesproken betaal ik niet voor mijn vrouwen. Dat hoef ik ook niet. Ik ben de koning van mijn territorium, de duivel die je ’s nachts bezoekt in je slaap. Toen zijn schuld moest worden ingelost, betaalde hij met het leven van zijn vrouw. Een goeie deal, want ik wil maar wat graag met haar spelen. Dat wil elke man. Ze belooft een geweldige tegenstander te worden. Het is bijna jammer dat ze op het einde van ons spel zal moeten sterven.

Is Geketende handen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geketende handen