Smeltend ijs

Rank 4677 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Anna verblijft sinds twee maanden in een luxe hotel, afgezonderd van de buitenwereld. Buiten woedt een pandemie die het leven van de helft van de bevolking heeft opgeëist. Pogingen om een vaccin te ontwikkelen mislukken, waardoor contact met andere mensen dodelijk kan zijn. In het hotel gelden daarom strikte regels zodat gasten elkaar niet tegen kunnen komen. Ook Erik verblijft in het hotel, en komt Anna per ongeluk tegen in de keuken. Anna is woest: alleen al door die ene ontmoeting zetten ze hun leven op het spel. Via een Walkietalkie geeft ze hem de volle laag, maar langzaam wordt het contact vriendelijker. Naarmate de dagen verstrijken merken Anna en Erik dat hun leven ook in het hotel niet lang meer veilig is, en dat ze op zoek moeten naar een uitvlucht. Met de dreiging van buiten die met de dag sterker wordt, trekken de twee langzaam steeds meer naar elkaar toe.

Storytel Original
12 oktober 2021