Woeste prins

Kan het nog duisterder en sexyer worden in New Orleans? NYT-bestsellerauteur Meghan March bewijst het met Woeste Prins. Er is een nieuwe player in de stad. Eentje die je liever niet tegenkomt… Ik doe wat ik wil, met wie ik wil. Ik luister naar niets of niemand, zelfs niet naar mezelf. Ik wist wel dat ik Temperance Ransom beter niet kon aanraken, maar ik deed het toch. En nog een tweede keer. Het zorgde er alleen maar voor dat ik haar nog vaker wil. Mijn leven is net zo wild als ik ben, het past bij me. Zij doet dat niet. Maar Temperance is mijn nieuwste verslaving en ik ben er nog lang niet aan toe om haar te laten gaan. Ik moet haar hebben, op mijn manier, zelfs als dat betekent dat ik haar mee de afgrond in sleur…

Recensies (1)

Is Woeste prins het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Woeste prins