Zondig rijk

Er wordt gezegd dat een Riscoff en een Gable nooit samen gelukkig kunnen worden. Niet met een familievete die inmiddels legendarische proporties heeft aangenomen. Ik geloofde altijd in wat er werd gezegd, tot mijn oog op een adembenemende vrouw viel. Ik wist niet hoe ze heette en dat maakte me ook niet uit. Net zoals elke man die weet wat hij wil, ging ik achter haar aan. Wat ik zeker niet had verwacht, is dat het hier ging om Whitney Gable. Het vlammetje tussen ons wakkerde een enorme passie aan, maar toen ging alles fout en Whitney koos voor een ander. Ze trouwde met een andere man en nu haat ze me. En dat is volkomen terecht. Ik was immers degene die bezwaar maakte tegen haar huwelijk, op haar trouwdag nog wel... Jarenlang was ze onbereikbaar, maar nu is ze weer thuis. En haar ringvinger is leeg.

Er wordt gezegd dat een Riscoff en een Gable nooit samen gelukkig kunnen worden. Maar ik ben nog niet klaar met mijn gevoelens voor Whitney Gable. Ik grijp mijn tweede kans en dit keer zet ik alles op alles om te bewijzen dat iedereen ongelijk heeft.

Is Zondig rijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zondig rijk