De voordelen van doen alsof

GEZOCHT: Drie fake dates. Moeten lang zijn, knap en bereid zijn om me te leren zoenen. Ik ben Layla Thompson en ik ben on-dateable. Nee, serieus! Ik ben achtentwintig en heb nog nooit een vriendje gehad. En aangezien de dertig hard op me af komt, ben ik mijn geduld inmiddels verloren. Gelukkig heb ik drie beste vrienden die me maar wat graag willen helpen om mijn datingskills te verbeteren. Zach, de rouwdouwende voormalig rugbyspeler, Josh, het type ‘lieve buurjongen’. En Luke, de gescheiden man met het zilvergrijze haar, die toevallig ook mijn oud-docent is. Nadat ik na weer een mislukte date opnieuw uithuilde op hun schouders, hebben de drie mannen besloten me te helpen om een vent aan de haak te slaan. Samen besluiten ze mijn ‘oefenvriendjes’ te worden en komen met een strijdplan vol nepdates, zoensessies en lesjes ‘flirten via app’. In ruil voor hun hulp moet ik eens per week meedoen aan hun podcast waarin ze relatieadvies geven. Simpel zat. Maar de lessen worden steeds intenser en al snel gaan we te ver. Elke gespeelde aanraking siddert net iets te lang door. Elke oefenzoen eindigt in vuurwerk. En al heel snel realiseer ik me dat vriendschap niet meer genoeg is. Ik wil meer. De mannen hebben me geleerd hoe ik een vent aan de haak sla en nu is het de hoogste tijd om hun lessen in praktijk te brengen. Wel drie keer…

Recensies (4)

Meer recensies

Is De voordelen van doen alsof het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De voordelen van doen alsof