Ergens op de Melkweg

Ergens op de melkweg

Een onbekende singer-songwriter is op tournee in kleine zaaltjes en op straat. Wanneer hij een vluchtelinge uit de Levant ontmoet raakt hij gefascineerd door haar schoonheid en haar geschiedenis. Deze roadmovie in songs spéélt met de tijd, ónze tijd: er heerst een voortdurende verwachting van voorjaar. 'De lente brengt ons in de war met zoveel rondslingerende mensenlevens.' Een verhaal over veranderende identiteit in een wereld die constant in beweging is begeleid door de tijdloze muziek der sferen. Jojo León is een hedendaagse troubadour. In de voetsporen van Bob Dylan schrijft hij zijn 'Roadmovies in songs', verhalen losgezongen uit de veelkleurige werkelijkheid van het bestaan. CD: Somewhere along the Milky Way (de songs corresponderen met de hoofdstukken in de roman). De muziek van Jojo León is te beluisteren en/of te downloaden op Spotify, CD-Baby, I-Tunes, Amazon en andere streaming services. Meet him somewhere along the Milky Way, check the playlists.

Brave New Books
25 maart 2020