Eva is lief

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Wat ben jij bereid op te offeren voor een leven zonder schuld?

Of jij er nu klaar voor bent of niet: op een dag sta ook jij voor de keuze tussen leven of dood. Het is de keuze tussen het volgen van de lokroep van de ziel of geknecht worden door het systeem. Ontdek de verborgen boodschap van het Adam en Eva verhaal en duik in de donkere krochten van je ziel, verdwaal door de duistere kelders van de samenleving en schuifel langs de zwarte verhalen uit de geschiedenis. Durf jij te kiezen voor de roep van je ziel en jezelf te verliezen?

Eva is lief is neemt je mee in een ontroerend, ontwapenend en inspirerend verhaal en geeft een hoopvolle blik op een prachtige toekomst, waarin liefde, verbinding en gezondheid centraal staan. Zeg volmondig ja en ontdek de hemel op aarde.

Eveline van Dongen is jurist, coach, verhalenverteller en taalkunstenaar. Met haar kraakheldere analyses en liefdevolle visie op bewustwordingsprocessen opent zij ogen en vooral harten. Haar gepassioneerde stukken worden op social media vele duizenden keren gedeeld en zijn een baken van licht voor tienduizenden lezers.

Esoterische en spirituele roman
Elk Uitgevers