ANWB Extra Salzburg

Extra salzburg

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
ANWB Extra reisgids Salzburg - Oostenrijk
Beleef Salzburg met de compleet vernieuwde reisgids ANWB Extra Salzburg! Door de combinatie van overdadige barokke architectuur, de bergen waar Salzburg aan ligt en de modernere gedeelten van de stad is Salzburg een perfecte bestemming voor een leuke citytrip.
De compacte ANWB Extra reisgids Salzburg biedt naast diverse routes door de stad en veel praktische tips over hotels en vervoer ook 15 inspirerende bezienswaardigheden die je tijdens je stedentrip niet mag missen. Struin door de oudste buurten rond de Alter Markt, geniet van een concert of musical in het Festspielkwartier, of bezoek de eeuwenoude vesting Festung Hohensalzburg.
Deze kleine reisgids past gemakkelijk in de tas en heeft een handige uitneembare kaart met daarop de beste tips voor winkelen, eten en drinken en uitgaan.
ANWB Extra is de succesvolste reisgidsenserie van Nederland! Met meer dan 100 compacte gidsen biedt deze serie een reisgids voor nagenoeg iedere denkbare bestemming.
Reizen & Talen
ANWB Media