Fout

Ik val altijd op de verkeerde mannen. Homo? Player? Moederskindje? Check, check en check. Nu kan ik niet stoppen met fantaseren over een van de klanten in de koffiebar, waar ik tussen de lessen door werk. Het is gewoon een onschuldige crush, toch? Het is niet zo dat ik deze man ooit buiten de koffiebar zie. Het is niet alsof ik hem ga zien als ik in de studentenkliniek een anticonceptiemiddel probeer te krijgen. Terwijl ik een ziekenhuishemdje draag. Zittend op een onderzoekstafel. Omdat hij de dokter is. Schiet me nu maar dood. Maar wat als de man over wie ik de vuilste, meest schandalige fantasieën heb gehad, voor één keer allesbehalve fout blijkt te zijn?

Recensies (5)

Meer recensies

Is Fout het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Fout