Gapen onder water

Gelezen 45 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 72 Favoriet 4 Recensies 3
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2   Topics 0

Veda heeft geen reden onsuccesvol te zijn. Ze woont in een grote stad met eindeloze mogelijkheden en is net afgestudeerd. Toch lukt het haar niet een glorieus bestaan op te bouwen, iets wat haar beste vriendin moeiteloos voor elkaar krijgt. Wanneer Veda bevriend raakt met een elfjarig meisje, merkt ze dat ze nog verder uit de pas loopt. Is er iets mis met haar? Maar wat is normaal en hoe kan ze het worden?

Met frisse stem en droge humor beschrijft literair talent Revka Bijl hoe een jonge vrouw haar weg zoekt, en inspiratie vindt op de meest onverwachte manier.

Nieuw Amsterdam
08 januari 2019
08 januari 2019

Een zeer geslaagd debuut

door: Doortje 1 reactie 2 likes

Op papier is Veda een ware high potential. Ze is jong, single en hoogopgeleid. Ze woont in de grote stad, waar de wereld aan haar voeten ligt en de mogelijkheden eindeloos zijn. Althans, in theorie. In werkelijkheid ziet het dagelijks leven van de pasafgestudeerde cultuurwetenschapper er...

Reacties op: Gapen onder water