Gebeten door groenten

Gebeten door groenten

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0

Minder vlees eten is goed voor je lichaam en ook voor de natuur, maar hoe pak je dat aan? Je wil graag eens iets anders op je bord toveren,maar waar vind je de ingrediënten om lekker vegetarisch te koken? Je eet vegetarisch, maar die groenteburger begint toch te vervelen? Je wil graag bewuster leven en koken volgens de seizoenen? Tofoe, seitan en soja... je weet niet hoe je daarmee iets lekkers kan klaarmaken? Kan je je vinden in één of meerdere van deze vragen? Dan heb je nu dé oplossing in handen!
Gebeten door groenten is het perfecte kookboek voor iedereen met interesse in een gezondere en bewustere levensstijl. Van de beginnende vleesminderaar over de bewuste vegetariër tot de doorwinterde veganist. Leer meer over lekkere seizoensgroenten en vleesvervangers. Raak geïnspireerd door de talloze originele recepten. Probeer, proef en vooral: laat het smaken!

Jorun Verheyden genoot een opleiding bij de gereputeerde hotelschool Spermalie (Brugge). Ze had een eigen vegetarisch restaurant, kookte daarna een aantal jaar voor Koningsteen en heeft sinds drie jaar haar eigen bedrijf Vegabites. Ze geeft ook al 17 jaar vegetarische kookworkshops. Foodfotograaf Karl Bruninx zorgde voor de smakelijke foto's.

Culinair
Davidsfonds
03 juli 2013

Lezerswaarderingen

Artikelen over Gebeten door groenten

Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Een genot om te koken, te zien en te eten

door: De Hippe Vegetariër 1 like

Vorige maand verscheen een prachtig robuust uitgevoerd kookboek: Gebeten door groente. Hierin beschrijft, onderwijst en kookt Jorun Verheyden de essentie van de vegetarische keuken voor alle flexitariers en vleesminderaars die net zoals zij dol zijn op groente.

Voor flexitariers en vleesminderaars
...