Geef pappa maar een kusje

Rank 2767 Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Emily en Ted Albright wonen in een buitenwijk. Ze hebben twee gezonde kinderen, een eigen huis en een auto. Maar Emily krijgt het gevoel dat iedere dag op de voorgaande begint te lijken en dat haar leven langzaam maar zeker afglijdt in eindeloze verveling.

Om toch maar iets om handen te hebben gaat Emily een cursus poëzie volgen. Ze hangt een briefje op in de supermarkt, waarin ze vrouwen voorstelt deel te nemen aan een kinderoppasclub. Om beurten kunnen zij bij elkaar oppassen en zo hoeft niemand iets te betalen.

Vier vrouwen gaan op haar voorstel in en alles lijkt naar wens te gaan – totdat blijkt dat een van die vrouwen een psychopate is, die Emily’s kinderen voor zichzelf wil opeisen.

Maar wie van de vier vrouwen is de waanzinnige? Wie van hen heeft haar echtgenoot vermoord en martelt haar blinde vader? En welke gruwelijke gebeurtenissen spelen zich af als deze vrouw eindelijk de kans krijgt een avond alleen te zijn met Emily’s kinderen?

Pockets populaire fictie
Zhu
01 september 1980
01 september 1993

Reacties op: Geef pappa maar een kusje