Geen kind meer

VN:

Geen kind meer

Gelezen 396 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 244 Favoriet 19 Recensies 48
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 3   Topics 0

Het is de eerste dag van de voorjaarsvakantie als Dex door twintig man politie van zijn bed wordt gelicht op verdenking van verkrachting. Zijn leven staat op zijn kop, maar ook dat van de rest van de familie waaronder zijn moeder Anna. Zij strijdt om de onschuld van haar zoon te bewijzen en gaat de confrontatie aan met de leugens, het geweld en het machtsmisbruik van justitie.

Ondanks dat dit een verhaal is over groot onrecht is dit niet louter een boek over onmacht, verdriet en woede. Het gaat vooral over de kracht van onvoorwaardelijke liefde. Een boek over de strijd naar gerechtigheid. Esther Boek schreef deze aangrijpende misdaadroman naar aanleiding van haar eigen ervaringen. Haar zoon werd uiteindelijk in hoger beroep vrijgesproken van de aanklacht.

Spannende boeken algemeen
Thriller
De Crime Compagnie
01 maart 2017
31 maart 2017

Vals beschuldigd

door: Sanne 5 reacties

Een verhaal van een ervaringsdeskundige over een beangstigende realiteit die zomaar ineens jóuw realiteit kan worden. Dat is de kracht van dit verhaal over een jongvolwassene die onterecht wordt beschuldigd van verkrachting. Het overkwam de zoon van Esther Boek (pseudoniem). Zij schreef er het boek...

Reacties op: Geen kind meer