Geen tweede kans

VN:

Geen tweede kans

Gelezen 771 Aan het lezen 26 Wil ik lezen 257 Favoriet 25 Recensies 29
Thrillers & Spanning Lijsten 2   Topics 0

Marc Seidman ontwaakt in een ziekenhuis. Hij ligt op de intensive care, zijn hoofd zit in het verband. Twaalf dagen geleden was hij nog een succesvolle chirurg en woonde hij in een mooi huis met een lieve vrouw en hun pasgeboren dochter Tara. Maar nu ligt hij in een ziekenhuisbed, neergeschoten door een onbekende. Zijn vrouw is dood en Tara is verdwenen.

Pas na twee weken ontvangt Marc bericht: hij kan zijn dochter terugkrijgen, maar hij mag onder geen beding contact opnemen met de politie. En hij zal geen tweede kans krijgen.

Marc kan niet anders dan op het aanbod in gaan, maar bij de uitwisseling van het losgeld gaat er iets vreselijk mis. Met behulp van Rachel, zijn ex-vriendin en ex FBI-agente, zal Marc alles op alles moeten zetten om ervoor te zorgen dat die eerste kans niet zijn laatste was.

Dit boek verscheen al in december 2003 exclusief voor leden bij boekenclub ECI.

Thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Brigitte

Kim Moelands Auteur

Een vlotte, geloofwaardige plot

door: Kim Moelands 1 like

geloofwaardig plot met spanning en onverwachte wendingen.,Drie keer is scheepsrecht. Harlan Coben heeft dat maar weer even bewezen. Na het lezen van zijn derde stand alone ben ik volledig overtuigd, Coben is één van de besten! Zijn eigen stijl en realistische karakters maken zijn werk een genot om...

Reacties op: Geen tweede kans