Geen Valentijn voor mij

Als kind geloofde Eva heilig in een naakt, klein en mollig jongetje met vleugels en pijl en boog. Cupido, volgens de Romeinse mythologie de god van de liefde, was haar idool. Hij zorgde ervoor dat mensen verliefd op elkaar werden met zijn scherpe, gouden pijl. Ze was ervan overtuigd dat hij één van zijn pijlen voor haar zou bewaren. Inmiddels is ze vijfenveertig en is ze de ware nog nooit tegengekomen. Ze kent de liefde van haar vrienden en houdt ontzettend veel van haar zoon, maar ze wil meer. Ze laat zich overhalen op een datingapp te gaan, maar of dat nou zo'n goed idee is...

Recensies (13)

Meer recensies

Is Geen Valentijn voor mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geen Valentijn voor mij