Gehaakte lappenpoppen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
De gehaakte lappenpoppen zijn een bijzondere familie van schattige haakkarakters. De haakknuffels zijn speciaal ontworpen om te gebruiken als knuffeldoekje voor de allerkleinsten of als trouwe speelkameraad voor iets oudere kinderen. Ze zijn geliefd bij zowel jongens als meisjes en hebben al vele harten gestolen.

De lappenpoppen zijn ontworpen door blogster A la Sascha, ook bekend van de haakboeken Kant haken en Combigurumi. In dit boek bundelde ze de populairste lappenpoppen, die ze ook met veel succes online verkoopt. Daarnaast ontwierp Sascha exclusief voor dit boek een aantal gloednieuwe lappenpoppen om toe te voegen aan je lappenpoppenfamilie!

Elke pop wordt stapsgewijs beschreven, inclusief gedetailleerde uitleg om de poppen in elkaar te zetten. Bovendien worden alle gebruikte haaktechnieken uitgelegd en vind je een uitgebreid overzicht voor het kiezen van de juiste garens.
Kosmos, Uitgevers BV