Geheim akkoord

Gelezen 23 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 19 Favoriet 1 Recensies 12
Literatuur & Romans Spots 18 Topics 1
Na ruim tien jaar komt Aisling terug in het leven van haar oude buurjongen en beste vriend Thomas. Als kind zaten ze allebei vol met muzikale ambities, maar tijdens haar afwezigheid is deze ambitie veranderd in een angst.

Vanaf de zijlijn geniet ze van het startende succes van Thomas en zijn band en het voelt alsof ze nooit gescheiden zijn geweest van elkaar. Beiden komen in sneltreinvaart opnieuw in aanraking met de muzikale pieken en genieten volop.

Totdat Aisling verliefd wordt op Thomas' aartsvijand en daarmee zorgvuldig bewaarde geheimen aan het wankelen brengt. Kiezen ze voor vriendschap of overwint de liefde?

Over de auteur
Marieke Simons is in het dagelijks leven assistent contractmanager en woont in de omgeving van Utrecht. Als ze 's avonds haar laptop open klapt, start haar passie voor schrijven en neemt ze iedereen mee in haar andere passie: een wereld vol muziek.

Pockets populaire fictie
Futuro Uitgevers