Gebroken akkoord

Rank 2198 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 2
Feelgood   Topics 0
De concurrentie was oneerlijk. Deze strijd ging ik altijd verliezen, tenzij ik bereid was om alles op te geven. Ik had geen keuze. Na het abrupte einde van zijn succesvolle muziekcarrière en de breuk met zijn vriendin Aisling zakte Matthew in een depressie. Langzaamaan lukt het hem om uit dit diepe dal te komen en een nieuwe weg in te slaan. Het laatste wat hij kan gebruiken, is een confrontatie met zijn verleden, en met haar. Hij had Aisling nooit moeten laten gaan. Ditmaal zal Matthew haar ervan overtuigen dat zijn liefde oprecht is. Staan ze aan de rand van iets nieuws of zorgt juist zij voor dat laatste duwtje?

Veronique’s boekenhoekje: ‘Gebroken akkoord’ is net een perfect muziekstuk: de verhaallijnen, de personages en het plot sluiten naadloos bij elkaar aan met een waanzinnig einde als finale!

Marieke Simons is in het dagelijks leven de verbindende factor in haar werk en privé. Ze is dol op ingewikkelde constructies en combineert dit ’s avonds met haar passie voor schrijven en muziek. In 2018 kwam haar debuutroman ‘Geheim akkoord’ uit en in 2019 verscheen haar korte verhaal ‘Onder de vuurtoren’ in de waddenbundel ‘Aangespoelde Verhalen’.

Marieke is één van de Kleurrijke schrijvers

Romantiek
Romantiek