Geheime liefde

Gelezen 31 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 2 Recensies 1
Young adult   Topics 0

Als Maaike van Vliet na de kerstvakantie een rampzalig cijfer voor wiskunde terugkrijgt, is ze de wanhoop nabij. Ze wil niets liever dan op schoolreis naar Zwitserland en haar strenge vader trekt haar vast en zeker terug van deelname als hij hoort dat ze een 3,3 heeft gescoord. Tenslotte dient ze de naam 'Van Vliet' hoog te houden op het Thorbecke College. Haar oom Martijn van Vliet geeft er al jaren tekenen. Maar dan krijgt ze hulp uit onverwachte hoek: Sandor Farkas, de knappe stagiair van haar mentor, biedt aan haar te helpen met wiskunde zodat ze een herkansing kan doen. Al snel ziet ze hem meer als vriend dan als leraar, want hij is zo lief en zorgzaam. Maar heeft hij ook warme gevoelens voor haar? Je leest het in 'Geheime liefde', het eerste deel in een nieuwe serial van de hand van Lizzie van den Ham die zich wederom op het Thorbecke College afspeelt!

Young adult
Stiekem verliefd (1)