Gek van Clementine

Gek van Clementine

Rank 754 Gelezen 11 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 13 Favoriet 1 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Clementine Avery is er wel aan gewend dat mensen denken dat ze bitchy en onbenaderbaar is. Nadat eerst haar hart is gebroken door haar vriendje en ze vervolgens heftig is gestalkt door een docent, staat ze nog steeds in survival mode. En dan verdwijnt er op de campus ook nog eens een jonge studente. Clementines belangrijkste regel om zich veilig te voelen: niet daten. Dat gaat haar makkelijk af.
Alles verandert wanneer ze erachter komt dat ze zich per ongeluk heeft ingeschreven voor het vak romantische fictie schrijven. Het vak dat ze eigenlijk wilde zit nu al vol, dus ze heeft geen keuze. Haar grootste probleem? Ze heeft geen enkele inspiratie om een romantisch verhaal te schrijven. Dan ontmoet ze de knappe Gavin Murphy. Hij is meer dan bereid om haar te helpen wat steamy inspiratie op te doen. Alleen om haar te helpen met haar opdracht, natuurlijk.

Romantiek
Volt
22 augustus 2019

Lees verder

Hebban recensie

Eline Huls Hebban Recensent

Zwoel en liefdevol

door Eline Huls op 11-10-2019

Na een aantal vervelende en misschien zelfs wel traumatische ervaringen op het gebied van de liefde neemt Clementine een beslissing: ze stopt met daten. Voor haar geen jongens meer. Ze is van plan zich volledig te richten op haar lessen YA schrijven. Ze heeft echter een fout gemaakt bij de inschrijving; ze heeft zich namelijk per ongeluk ingeschreven voor de lessen rondom het schrijven van...