Geld verdienen met jezelf

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Je bent niet afhankelijk van anderen om succesvol te zijn. Jij bent alles wat je nodig hebt om je boodschappen, je hypotheek en je vakantie te kunnen betalen! Ga ook ondernemen en verdien meer dan genoeg door te doen waar je goed in bent en slim gebruik te maken van alle nieuwe online mogelijkheden. Heb je een vaste baan? Ga ondernemen in deeltijd! Staat je baan op de tocht door een reorganisatie? Geen nood: jij bent alles wat je nodig hebt om voor jezelf te zorgen. Word ook ondernemer en houd je eigen broek op, je kunt het. Maak kennis met Tony's gouden regels voor succes. Ontdek hoe je dankzij specialisatie, samenwerking, slim inkopen en het aanboren van verschillende inkomstenbronnen meer kunt verdienen dan je nu voor mogelijk houdt. En profiteer van alle concrete ideeën in dit boek waarmee je direct aan de slag kunt. Ruil je stress in voor vrijheid. Stop met het bedenken van excuses en word de regisseur van je eigen leven. Tony de Bree was als bankier jarenlang verantwoordelijk voor het beoordelen van dotcomondernemers en succesvolle start-ups. Hij leerde van de ondernemers hoe hij geld kon verdienen met zichzelf, nam ontslag en werd ondernemer. Tony de Bree is auteur van 'Dagboek van een bankier', 'Dinosauriër of krokodil' en 'Geld verdienen met jezelf'. +

Uitgeverij Haystack
01 januari 2014

Reacties op: Geld verdienen met jezelf