Overlevingsstrategie voor startups

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Veel oprichters van startups hebben op dit moment grote financiële problemen. Ze raken in paniek, hun inkomsten vallen grotendeels weg, ze hebben veel te hoge kosten (want net fors geïnvesteerd) en hun externe financiers laten het ook afweten. Ze moeten van het ene op het andere moment omschakelen van een groeistrategie naar een overlevingsstrategie. Het is ‘verdrinken’ of ‘overleven’. En dat betekent direct in actie komen. Snel handelen. Alleen weten ze vaak niet hoe.

Met dit ‘actieboek’ helpt Tony de Bree jou als oprichter van een startup in vijf simpele stappen met het startup model canvas© en een aantal gratis checklists te voorkomen dat je zinkt. Je bepaalt je eigen overlevingsstrategie, stelt vervolgens je overlevingsplan op en voert dat uit. En dat alles met de nadruk op snel. Heel snel.

Kortom, dit boek geeft je antwoord op de vraag: HOE OVERLEEF IK MET MIJN STARTUP DEZE CRISIS EN KOM IK ER STERKER UIT?

01 januari 2020

Reacties op: Overlevingsstrategie voor startups