Gelukkig genoeg

Gelukkig genoeg is het verhaal over hoe ik het "nog lang en gelukkig" leer te accepteren. Het is een gesprek, persoonlijk en universeel, geestig en hartverscheurend - over alles wat ertoe doet: kinderen, de weekendkrant, zussen, baaldagen, honden, liefde, verlies, het verstrijken van de tijd en al die redenen om door te gaan met je leven, ook al weet je dat het enige waar je zeker van kunt zijn, is dat het ooit eens ophoudt. En wie ben ik? Ik ben een vrouw die vergat dat Julia Child bij mij thuis heeft gegeten (ze is ook op mijn verlovingsfeest geweest, dat was ik ook vergeten). Ik ben een vrouw die de voordelen van onzichtbaarheid ontdekt (eindelijk heb ik bovennatuurlijke krachten), een vrouw die helemaal opnieuw verliefd wil worden op haar man (als hij maar eens ophield campers op internet te kopen). Ik ben een van de miljoenen die op dit moment in een waas rondlopen en zichzelf niet meer terug kennen. Mensen die zich afvragen: is dit het nou?'

Is Gelukkig genoeg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gelukkig genoeg