Gelukkig op Ibiza

Gelukkig op Ibiza

Rank 4358 Gelezen 173 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 199 Favoriet 0 Recensies 13
Feelgood Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Na een armoedige jeugd en zonder noemenswaardige opleiding, liggen de kansen voor de zesentwintigjarige Maud niet voor het -oprapen. Toch heeft ze maar één doel in haar leven: zich ontworstelen aan haar milieu, waar alcoholisme en bijstandsmoederschap haar voorland zijn. Desnoods door een rijke man aan de haak te slaan. Als assistente bij een juwelierszaak komt ze genoeg rijke mannen tegen. Haar schoonheid blijft ook door hen niet onopgemerkt.

Zakenman Chris is een ongebonden vrijbuiter die zich uit principe alleen laat vergezellen door dames met wie hij een zakelijke overeenkomst heeft: no strings attached. Maud weet met haar grote mond en gouden hart een gevoelige snaar bij hem te raken, maar hij eet nog liever zijn dure Testoni-schoenen op dan dat toe te geven. Tot hij haar meeneemt op vakantie naar Ibiza, en er iets gebeurt wat beiden niet hadden voorzien.

Feelgood
Romantiek