advertentie-18

Bestemming geluk

Rank 4834 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 56 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood Spots 4   Topics 0

Als Melanie wegloopt voor het altaar, moet ze zichzelf en haar leven opnieuw uitvinden
Melanie Evers is bijna letterlijk geboren met een zilveren lepel in haar mond: haar vader had een juwelierszaak. Inmiddels heeft ze de zaak van hem overgenomen, leidt ze een leventje vol sterrenrestaurants en vakanties op Ibiza en staat ze op het punt om te trouwen met de knappe en succesvolle Duke. Maar wanneer ze aan de arm van haar vader naar het altaar schrijdt, beseft Melanie dat ze niet gelukkig is. Onder de verbijsterde blikken van de bruiloftsgasten draait ze zich halverwege om en gaat ervandoor.
Op zoek naar geluk heeft Alex ooit bepaalde keuzes gemaakt waar hij liever niet aan terugdenkt. Jaren later heeft hij alles in zijn leven op orde, alleen dat geluk lijkt nog steeds niet voor hem te zijn weggelegd.
Alex en Melanie zijn in twee verschillende werelden opgegroeid, maar wanneer ze elkaar leren kennen, springt de vonk over. Is de liefde het enige wat ontbrak om gelukkig te zijn? En is hun liefde sterk genoeg om te leren leven met de fouten die ze in het verleden hebben gemaakt?
De pers over de boeken van Aline van Wijnen

‘Meeslepend, vol liefde en humor. Dit is het feelgooddebuut van jaar!’ Vriendin
‘Door de levendige, ongekunstelde dialogen zit je regelmatig met een grote glimlach op je gezicht. Maar ondanks het luchtige karakter is Liefde met gebruiksaanwijzing zeker geen oppervlakkig boek.’ **** Hebban.nl
Halsoverkop is een heerlijk boek om in de zomer op het strand te lezen, aanrader!’ Adorablebooks.nl

Romantiek
Boekerij
21 februari 2020

Door lezers

Meet & Greet Café / Meet ... Aline van Wijnen
19 juli 2019 41 reacties
Feelgood Café / Zomerverhaal van Aline van Wijnen
19 juli 2019 22 reacties
Feelgood Café / Nieuw in juli!
01 juli 2019 51 reacties
  Meer artikelen van lezers