Genesis

VN:

Genesis

Rank 485 Gelezen 2413 Aan het lezen 32 Wil ik lezen 527 Favoriet 114 Recensies 36
Thrillers & Spanning Lijsten 15 Spots 1 Hebban 1000 370   Topics 0

Na de gruweldaad die haar leven in Grant County totaal heeft verwoest, is Sara Linton naar Atlanta gevlucht. Daar probeert ze haar leven weer richting te geven. Ze werkt in het ziekenhuis, waar op een dag een zwaar mishandelde jonge vrouw met spoed wordt binnengebracht.

Sara raakt in de ban van deze mysterieuze vrouw en gaat op onderzoek uit. Samen met FBI-agenten Will Trent en Faith Mitchell raakt ze vervolgens verwikkeld in een complexe zaak waarachter uiterst beklemmende en duistere geheimen schuilgaan, en die hun levens voor altijd zal veranderen.

Literaire thriller
29 juni 2009
11 april 2019
9789023441908 , 9789023462545 , 9789023462514

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Genesis grijpt en laat niet meer los!

door: Anique Mulder 1 like
In het ziekenhuis in Atlanta wordt op een dag een zwaargewonde vrouw binnengebracht, die is aangereden door een auto. Sara Linton moet haar behandelen en al snel blijkt dat de gruwelijke verwondingen niet zijn veroorzaakt door de aanrijding. Deze vrouw is mishandeld, gefolterd en verkracht....

Reacties op: Genesis