Geniaal vitaal

Hoe word je gezond oud? Dr. Yael Adler (bekend van de bestseller De huid) neemt je in Geniaal vitaal mee op een leerzame reis door ons lichaam. Met praktische inzichten leert ze je hoe je het verouderingsproces kunt vertragen.
Als een detective spoort Adler alle lichamelijke versnellers van veroudering op en geeft tips hoe we door eenvoudige veranderingen in onze voeding en levensstijl veel langer jong kunnen blijven. We kunnen immers niet voorkomen dat we ouder worden, maar wel hoe we ouder worden.
Dr. Yael Adler (1973) is een Duitse huidspecialiste en ouderdomsexpert. Haar eerste boek De huid verscheen in 25 landen en is in Duitsland meer dan 100.000 keer verkocht.

Is Geniaal vitaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geniaal vitaal