Genot als straf

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
KORTE VERHALEN

Sensuele overgave kan héél opwindend zijn. Je kunt nergens heen, en een ander bepaalt wat je allemaal gaat ervaren... In deze erotische bundel vind je vijf spannende bdsm-verhalen. Durf jij je over te geven?

Charlotte laat zich door de beruchte Kingsley inwijden in de wereld van subs en doms. Kim gaat, ondanks haar knikkende knieën, in op de uitnodiging van de knappe Blake om zich één nacht lang door hem te laten overheersen in een privéclub. Julia fantaseert ondertussen over wat ze allemaal met Graham zou doen als hij haar de touwtjes in handen zou geven. En Suzanne vraagt zich af of haar man, Simon, de opwindende dingen met haar zou willen doen die ze in een erotisch boek heeft gezien. Laelia, tenslotte, ontdekt haar eigen macht wanneer ze zich door haar meester in opperste extase laat brengen.

Deze bundel bevat de volgende verhalen: VOLLEDIG GEHOORZAAM van Tiffany Reisz, DOMINANT VERLANGEN van Lisa Renee Jones, SEXY OPDRACHT van Megan Hart, SENSUELE STRAF van Portia Da Costa en IN LUST GEBONDEN van Anya Richards.

Romantiek
Romantiek