Georgië en Armenië reisgids magazine

Georgië & Armenië

Extra dikke en speciale uitgave met omdraai-cover, waar Georgië en Armenië in één reisgids magazine zijn samengevoegd. Bezienswaardigheden, achtergrondartikelen, uitvoerige reportages, reisverhalen en praktische actuele tips voor reizigers. Het bijzonder complete en actuele Georgië en Armenië reisgids magazine is speciaal gemaakt voor de geïnteresseerde reiziger. De reiziger die meer wil weten over cultuur, geschiedenis en mensen en voor wie de reis al ver vóór vertrek begint met inhoudelijke voorbereidingen. Een luxe uitgave van het Nederlandse reisplatform REiSREPORT dat zowel prettig los te lezen is als in combinatie met de gratis REiSREPORT app en video documentaires op www.reisreport.nl . Georgië en Armenië zijn als reisbestemming nog vrij onbekend, maar kennen een lange geschiedenis. Het is de bakermat van het christendom, de oudste wijn ter wereld komt er vandaan en beide landen hebben door hun ligging tussen Azië en Europa verschillende heersers zien komen en gaan die hun sporen hebben achtergelaten. Lees in deze bijzondere uitgave meer over de meest uiteenlopende bezienswaardigheden alsook over de rol van het christendom in de regio, de Sovjet-Unie jaren en de verschillende wijnen en wijnregio’s als Kachetië in Georgië en Areni in Armenië. Ontdek de verhalen achter de grotwoningen en grotkloosters van Vardzia, Uplistsikhe, David Gareja en Khndzoresk en de vele kloosters die verspreid door de landen het landschap sieren. Een groot aantal ervan is bekroond met een vermelding op de UNESCO Werelderfgoedlijst. De bergachtige Kaukasus is ook onder wandelaars zeer populair en voeren we je met tal van tips door Svanetië, met de plaatsen Mestia en Ushguli, maar ook door Tusheti, Dilijan (het Zwitserland van Armenië), Borjomi en Vashlovani. Ook de keukens van beide landen zijn het waard om naar uit te kijken en we vertellen je meer over de tafelgebruiken met zelfs een aantal recepten om thuis uit te proberen. Het Georgie en Armenie reisgids magazine bladert als een magazine, maar is net zo goed te ervaren als een geschiedenisboek, een reisgids, reisverhalenbundel, fotoboek... Een uitgave die je op weg helpt om je zo goed mogelijk voor te bereiden op je onvergetelijke reis naar Georgië en/of Armenië. Bovendien stopt het niet bij de laatste bladzijde. Met de gratis app voor mobiel en tablet vind je bijzondere extra's. Zoals onze informatieve Nederlandstalige video's tot zelfs 360 graden video tours. Een onmisbaar magazine om in de stemming te komen voor je reis naar Georgië en Armenië, of natuurlijk om cadeau te geven. TIP: Een introductie video van het magazine is tevens te vinden op www.reisreport.nl

Reizen & Talen
REiSREPORT