GESJEESD

Gesjeesd

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
‘Gesjeesd’ is een meeslepende, romantische thriller over Lars, een geneeskundestudent in Amsterdam, die teleurgesteld over zijn studentenleven, het roer definitief omgooit. Daarbij wordt hij geconfronteerd met een aantal kort opeenvolgende life-events. Hij raakt verzeild in de criminaliteit en wordt hard geconfronteerd met het feit, dat zijn jongere zus het slachtoffer van seksueel misbruik blijkt te zijn. Een gezinstaboe dat zich vele jaren onttrok aan zijn waarneming, maar vanaf dat moment zijn leven totaal gaat beheersen.
Hij ontwikkelt een eigen complottheorie, waarmee hij zichzelf en iedereen die hem dierbaar is, ernstig op de proef stelt.
Een boeiend en realistisch verhaal voor mannen en vrouwen vanaf 16 jaar. Indringend, spannend, romantisch en emotioneel geladen. Een story die laat zien hoe smal de grens tussen goed en kwaad is. Hoe triviale keuzes en toevallige omstandigheden je aan de verkeerde kant van de streep terecht kunnen doen komen en je leven totaal op zijn kop zetten.
Brave New Books
09 oktober 2019