Gewoon zoals we zijn

Een hartverwarmende new adult romance tussen een succesvolle influencer en een empathische verpleegkundige.

Door een zware infectie belandt de tweeëntwintigjarige Guus in het ziekenhuis. De infectie is zo ernstig dat zijn hand en een gedeelte van zijn onderarm geamputeerd moeten worden. Wanneer hij wakker wordt uit de zware operatie, komt hij tot de conclusie dat hij hallucineert.
O nee, toch niet!
Degene die hem verpleegt is niemand minder dan Emilio, de jongen op wie hij op de middelbare school jarenlang heimelijk verliefd was. Het kan gewoonweg niet erger...

Emilio is verbijsterd wanneer hij wordt ingedeeld om Guus Brandts Buys te verplegen. Guus was die ene jongen die tot het rijke, populaire groepje op school behoorde. De enige keer dat ze met elkaar hebben gepraat, was toen Guus zich in een benarde situatie bevond.
Emilio twijfelt of hij hem niet beter kan overdragen, want hij merkt dat hij extra begaan is met deze patiënt. En dat wordt alleen maar erger wanneer hij een gesprek afluistert tussen Guus en zijn vriendinnen...

Recensies (16)

Meer recensies

Is Gewoon zoals we zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gewoon zoals we zijn