Gezond zondigen en hartig genieten

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Plantaardig koken met veel smaak: dat is waar het in dit boek over gaat. Gezond zondigen en hartig genieten bundelt meer dan 50 plantaardige recepten voor grote en kleine honger. Van salades en soepen over curry’s en lasagnes, tot de vegan varianten van een aantal Vlaamse klassiekers. En natuurlijk mogen de beroemde taarten van Tartelies niet ontbreken. Plantaardig koken hoeft niet moeilijk – en vooral niet smaakloos – te zijn. Met dit boek leer je kruiden en smaakmakers goed te gebruiken en met pure producten een gezonde maaltijd voor te schotelen. Mét een (plantaardig) ijsje als dessert. Toen Annelies Van Mol besloot om plantaardig te gaan eten, miste ze bij etentjes vooral een lekker (romig!) dessert. Wat je zelf doet, doe je beter, en dus dook Annelies haar keuken in en creëerde er de lekkerste plantaardige taarten. Met succes: haar zoete lekkernijen vielen zo in de smaak dat ze haar eigen zaak Tartelies oprichtte. Ondertussen groeide die uit tot een vaste waarde in Antwerpen en daarbuiten en serveert ze er dagelijks overheerlijke taarten en hartige gerechten.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Halewyck, Uitgeverij Van
28 april 2020
01 mei 2020

Reacties op: Gezond zondigen en hartig genieten