Glory day's

Deze woorden sprak Jon Landau, destijds recensent bij Rolling Stone en de huidige manager van Bruce Springsteen, in 1973 na het bijwonen van een concert.

Hoe zijn toen profetische uitspraak werkelijkheid is geworden maakt Dave Marsh duidelijk in deze – door Bruce Springsteen geautoriseerde – biografie.

Dave Marsh die Bruce Springsteen al ruim tien jaar van dichtbij kent, beschrijft ub dit boek in samenwerking met 'the boss himself' niet alleen de concrete werkelijkheid van de uitverkochte stadions met fans over de hele wereld en de miljoenenverkoop van mijn platen, maar ook de persoonlijke kant van Bruce Springsteen, zijn sociale betrokkenheid, zijn jeugd en zijn privéleven.

'Glory Days' is het verhaal van een dromer, van een eenzame schooljongen die een van de meest charismatische en populaire artiesten ter wereld is geworden.

Is Glory day's het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Glory day's