Godeneiland

Aryan, een ietwat oudere pelgrim, trekt naar het eiland van zijn dromen voor wat de reis van zijn leven belooft te worden. Hij verwacht er een harmonieuze, gelukkige, tolerante, open en vooral geweldloze maatschappij te vinden. En dit alles in een paradijselijke en idyllische omgeving. Na aankomst wordt de naïeve Aryan echter meteen onderworpen aan een soort lakmoesproef, die moet bepalen of Aryan voorlopig tot Godeneiland kan worden toegelaten! Dat lukt nog net…Zijn nochtans hooggespannen verwachtingen worden duizendvoudig ingelost. Niet alleen voldoet het eiland aan zijn utopische verwachtingen, hij vindt er bovendien ook de ware liefde. De exotische Aïsha wordt al snel zijn enige echte soulmate. Zijn pelgrimstocht verandert gaandeweg in een zoektocht naar wijsheid, en culmineert uiteindelijk in zijn inwijding in het ultieme bewustzijn en de universele wijsheid. Slaagt Aryan voor deze finale test, en verdient hij een permanente plek op Godeneiland? En zal hij daar dan worden opgenomen in de galerij van de godenkinderen? +

Esoterische en spirituele roman
Uitgeverij Boekscout