Goed voor elkaar

Goed voor elkaar

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Heerlijke feelgood om bij weg te dromen.
Mischief Bay: deze drie vriendinnen kunnen samen alle uitdagingen in de liefde aan!
Na vijf jaar thuis voor de kinderen te hebben gezorgd, popelt Gabby Schaefer om weer aan het werk te gaan. O, wat een rust zal dat geven! Geen tweeling die de boel op stelten zet, geen man die vraagt welke sokken hij aan moet, geen hysterische stiefdochter... Maar dan blijkt haar stiefdochter zwanger te zijn - en Gabby's man verwacht dat zíj voor de baby gaat zorgen.
Zwanger worden is eenvoudig voor Hayley Batchelor, zwanger blíjven is het probleem. Haar man maakt zich zorgen over haar gezondheid en de dure behandelingen. Maar Hayley wil alles op alles zetten om haar wens in vervulling te laten gaan - hoe hoog de prijs misschien ook is...
Nicole Lord is nog steeds in de war van een echtscheiding die helemaal niet zo pijnlijk was. Op hun zoon na heeft haar ex nauwelijks een rimpeling in haar leven teweeggebracht. Dan ontmoet ze een fantastische man, en even durft ze te hopen dat tweemaal misschien scheepsrecht is. Tot de twijfel toeslaat... Want hoe kan ze erop vertrouwen dat dit wél de ware liefde is?

Harpercollins
22 maart 2022