Golfen met Phil Allen

Het eerste deel in de nieuwe boekenreeks Golfen met Phil Allen.

In simpele stappen je golfspel verbeteren worden alle onderdelen van het spel besproken en geïllustreerd aan de hand van praktische oefeningen. De keuze van de clubs, de warming up, de juiste stand van de voeten, de slag, de swing, de balvlucht, het bepalen van de afstand en natuurlijk de ‘approach’en het voorkomen van een ‘slice’.

Overzichtelijke grafieken en foto’s illustreren de instructies en tips van Phil Allen. Daarnaast kunnen door middel van de in het boek opgenomen QR codes, de bijbehorende instructie-filmpjes worden bekeken, die Phil Allen speciaal voor deze boekenreeks opnam.
In simpele stappen je golf verbeteren is bedoeld voor de beginnende golfers met enige baanervaring, niveau handicap 54.

De beste methode om snel de scores en de persoonlijke handicap te verlagen.

Phil Allen is al jaren coach van Joost Luiten, Nederlands beste golfer, maar begeleidt daarnaast ook een aantal andere jonge talenten. Daarnaast is de uit Engeland afkomstige Allen actief als pro op Golfcenter SEVE, Eind vorig jaar werd hij door het Golf Digest Magazine uitgeroepen tot een van de 75 Best International Teachers van de wereld.

Lifestyle & Vrije tijd
Balspelen