Gone girl / Verloren vrouw / Donker hart

Waar denk je aan, Amy? Dat is de vraag die ik tijdens ons huwelijk het meest heb gesteld, hoewel niet hardop, niet aan degene die daar antwoord op zou kunnen geven. Waar denk je aan? Hoe voel je je? Wie ben je? Wat hebben we elkaar aangedaan? Wat gaan we nog doen? Dat zijn vragen die Nick Dunne zichzelf stelt op de morgen van zijn vijfde trouwdag, als zijn vrouw Amy plotseling verdwijnt. De politie verdenkt Nick. Amy's vrienden onthullen dat ze bang voor hem was en geheimen voor hem had. Hij zweert dat het niet waar is. Zijn computer bevat vreemde Google-vragen. Hij zegt dat ze niet van hem zijn. En dan zijn er de verdachte oproepen op zijn mobiele telefoon. Wat is er gebeurd met Nicks mooie vrouw?

Redactionele recensie

Recensies (27)

Meer recensies

Is Gone girl / Verloren vrouw / Donker hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gone girl / Verloren vrouw / Donker hart