Greendelicious kruiden

Greendelicious kruiden

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 1   Topics 0

Na het succesvolle Greendelicious - Puur koken met je eigen oogst dient Natascha Boudewijn in Greendelicious Kruiden nu de smakelijkste gerechten met kruiden en eetbare bloemen op, per seizoen in beeld gebracht. Ook beginnende tuinierders zullen door dit lees- én kijkboek geïnspireerd raken! Want kruiden kweken kan overal: in de tuin of op het balkon. Het zijn de grote smaakmakers op je bord. Wat te denken van een dauphinois van aardpeer en tijm of een taartje van courgette en citroenverbena? Natascha Boudewijn is de bedenker van Greendelicious. Zij zaait, oogst, bedenkt recepten, kookt, stylt en fotografeert. Op haar blog, social media en in haar boeken spoort zij haar lezers aan meer te leven volgens het ritme van de seizoenen.

Culinair
Oorspronkelijke titel
Greendelicious kruiden. Koken met kruiden uit je eigen tuin
J.H. Gottmer / H.J.W. Becht BV
11 oktober 2013

Lezerswaarderingen

Artikelen over Greendelicious kruiden

Meer artikelen

Hebban recensie

Sfeervol kijk-, lees- en kookboek

door Kitchen Table Happiness op 02-09-2014

Halverwege het boek heb ik de neiging om het weg te leggen. Om direct naar het tuincentrum te hollen voor zaden en plantjes vanwege acuut jeukende groene vingers.
Een smakelijke, oogstrelende opvolger van Puur koken met je eigen oogst is dit tweede boek van Natascha Boudewijn. Geheel gewijd aan het kweken en koken met kruiden & eetbare bloemen.
Na een uitgebreide inleiding waarom kruiden zo...