Leef met het seizoen

In Leef met het seizoen neemt het magazine Seasons je mee naar buiten. Aan de hand van oude Keltische jaarfeesten en belangrijke seizoenswisselingen, inspireert natuurtherapeut, veggie-chef en fotograaf Natascha Boudewijn je om dit bijzondere ritme ook in je dagelijkse leven met al je zintuigen te ervaren. Niet alleen door de lekkerste gerechten te bereiden van de verse oogst, die alle kracht uit de natuur nog in zich heeft, maar vooral ook door naar buiten te gaan. Want in de natuur vinden we de rust en de stilte die we in deze hectische wereld zo nodig hebben om het contact met onszelf te (her)vinden.

Is Leef met het seizoen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leef met het seizoen