Grenzeloos

Grenzeloos

HET MOOISTE UIT DE WERELDLITERATUUR GEBUNDELD
Met verhalen en gedichten van onder anderen Aidan Chambers, Leonard Nolens, Grace Paley, Rob van Essen, Maeve Binchy, Jalal Ad-Din Rumi, Rachida Lamrabet, Jamal Ouariachi, Miroslav Holub, Matei Vi?niec, Kader Abdolah, Karen Köhler & J.M.A. Biesheuvel.

LEES JE GRAAG?
Dan is Grenzeloos iets voor jou. Het Lezerscollectief selecteerde dertig prachtige verhalen en dertig eindeloze gedichten die je naar de meest uiteenlopende binnen- en buitenwerelden brengen en je andere perspectieven laten beleven.

LEES JE GRAAG SAMEN OF BEN JE NIEUWSGIERIG NAAR SAMEN LEZEN?
Het boek Grenzeloos kan worden ingezet in de leesgroepen Samen lezen van Het Lezerscollectief. In een leesgroep verkennen lezers samen de grenzen van hun verbeelding, de grenzen van een verhaal en luisteren ze naar elkaars beleving van de tekst.

Grenzeloos dus… op verschillende manieren.

‘In tijden van angstig terugplooien op het kleine eigen gelijk kan de literatuur en het Samen Lezen een barst veroorzaken in de kleine zelfgenoegzame inbunkering. Het goede leven zit in de verbinding met de Ander. Lezen kan de hamer zijn om door de muur te breken.’
DIRK DE WACHTER, PSYCHIATER EN AUTEUR
Korte verhalen , Literatuur & Romans