Hannes keuze

Hannes keuze

Gelezen 28 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 1 Recensies 17
Literatuur & Romans Spots 4   Topics 0
Het is 1952 als een jonge ongehuwde vrouw afstand doet van haar pasgeboren baby.
Hanne is een vrolijke vrouw die al jong op eigen benen staat. Na de nodige omzwervingen komt ze Barend tegen, de man van haar dromen. Er is alleen één probleem: hij is getrouwd. Hun geheime relatie speelt zich af in het huis dat hij voor haar koopt en ze krijgen zelfs twee kinderen. Maar hoe lang kan Hanne dit leven volhouden?
Chrissie leeft een gelukkig leven als haar ouders plotseling omkomen bij een auto-ongeval. Na hun dood vindt Chrissie papieren die een afschuwelijk geheim onthullen. Samen met haar beste vriendin gaat ze op zoek naar de waarheid. De vrouwen treffen elkaar en vinden zichzelf terug in de ander. Er ontstaat een band die liefde en haat kent.
Het einde van Hannes leven nadert. Hoe kan Chrissie haar helpen bij het maken van de belangrijkste keuze in haar leven?

Historische roman (populair)
Futuro Uitgevers