Heb je mij nog lief ?

Net als in hun succesvolle eerste roman Heb mij lief wordt het verhaal verteld uit het perspectief van zowel Jack als Amy. Jack en Amy zijn inmiddels ruim zeven jaar getrouwd en wonen in Londen met hun zoon. Eigenlijk is alles perfect: ze houden nog steeds veel van elkaar... Toch? Nou ja, als we eerlijk zijn is de romantiek wat verwaterd en lijkt het gras elders toch een stuk groener...

Nu hij halverwege de dertig is, heeft Jack z'n draai nog steeds niet gevonden in zijn werk. Hij en Amy slagen er maar niet in de touwtjes aan elkaar te knopen, en Jack blijft hopen op de gouden kans die hem rijk gaat maken. Hun salaris gaat nu vrijwel op aan de hypotheek van hun benauwde flatje. Hoewel Amy regelmatig lonkt naar de villa's in de nabijgelegen chique buitenwijk, staat ze meer dan Jack met beide benen op de grond.

Is Heb je mij nog lief ? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Heb je mij nog lief ?