Heenkomen

Heenkomen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Arun droomt ervan te ontsnappen aan zijn familie, het leven in een kleine stad en zijn lage kaste. Aan het prestigieuze Indian Institute of Technology in Delhi ontmoet hij twee vrienden die bereid zijn tot het uiterste te gaan om te slagen. In slechts een paar jaar worden de vrienden van Arun de financiële tovenaars van hun generatie. Van New York tot Toscane leven ze hun Gatsby-achtige fantasieën uit met privévliegtuigen, geld en seks, zonder een besef van de werkelijke kosten. Arun zelf is inmiddels vertaler in een klein dorpje in de Himalaya. Daar wordt hij bezocht door Alia, een schrijfster en influencer, die onderzoek doet voor een groot verhaal over een mondiaal financieel schandaal. Hierdoor staan nu ook de verhoudingen binnen hun vriendengroep weer op het punt te veranderen.

Jeske van der Velden
Atlas Contact