Helemaal mijn smaak

Helemaal mijn smaak

Rank 809 Gelezen 5 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Het laatste wat je wilt is bij de bruiloft van je beste vriendin zijn terwijl je zelf net gedumpt bent...

Odette van den Oever is gevleid als Sandra, haar jeugdvriendin, haar vraagt de catering te verzorgen op haar bruiloft. Haar humeur zakt die avond echter tot een dieptepunt als Max van Loon, de getuige van Sandra’s kersverse man, gemene opmerkingen tegen haar maakt en kritiek heeft op het eten waar ze zo hard haar best op heeft gedaan. Het feit dat ze later die avond noodgedwongen met hem moet dansen en daar nét iets te veel van geniet maakt het er niet makkelijker op.

Ondanks het feit dat ze Max liever nooit meer ziet, blijft Odette hem echter na het feest maar tegen het lijf lopen. Hij biedt haar zelfs een opdracht aan en lijkt een reden voor zijn lompe gedrag te hebben gehad. Is Max misschien toch een beter mens dan ze op het eerste gezicht dacht? Is dat waarom ze hem maar niet uit haar hoofd kan zetten..?
Romantiek
Dutch Venture Publishing