9789021590868_front

Help, ik ben verliefd op een narcist

Relaties met narcisten draaien volledig om de eigen agenda’s, prioriteiten, wensenlijsten én problemen van de narcist – daar zorgen ze wel voor. In Help, ik ben verliefd op een narcist ontdekken waarom we überhaupt vallen voor deze persoonlijkheden, die vaak experts zijn op het gebied van verleiding, passie en het creëren van intense ervaringen. We zien wat de valkuilen zijn van deze verbindingen en waarom ze zo moeilijk zijn om los te laten of te veranderen. Zelfs als duidelijk is dat er geen ruimte is voor onze eigen behoeftes en wensen. Dit boek helpt je te begrijpen hoe je hier bent beland en wat de volgende stappen zijn die je zou moeten zetten. Geschreven vol compassie, zodat je zonder jezelf te veroordelen verandering teweeg kunt brengen. Dankzij de ervaringen van anderen en de kennis van de auteurs krijg je de tools in handen om goed en liefdevol voor jezelf te zorgen, zodat je in de toekomst de verleidingen van de narcist kunt weerstaan.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Kosmos Uitgevers
09 november 2021
09 november 2021

Reacties op: Help, ik ben verliefd op een narcist