Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

Gelezen 221 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 14 Favoriet 1 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 5   Topics 0

Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Alles wat u nooit over zwangerschap en baby's wilde weten. Wat zijn hormonen en hoe ga ik er mee om? Hoe herken ik een wee als ik er een tegenkom? Wat is het nut van ontsluiting, Daphne Deckers en een tangbevalling? Zijn tepelhoedjes, bedklossen en voedingsbeha's echt bestaande woorden? En hoe zit het met de seks? Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Geeft antwoord op deze vragen en bevat o.a. tips om uzelf door de zwangerschap heen te bluffen. Alles in voor mannen begrijpelijke taal.

Kluun (Raymond van de Klundert, 1964) is vader van Eva, Roos en Lola. Hij debuteerde in 2003 met de hartverscheurende roman Komt een vrouw bij de dokter. Ook de vervolgroman De weduwnaar werd een bestseller. In het najaar van 2008 verscheen Klunen, de leukste columns, acties, blogs & andere vrolijke onzin van Kluun.

Zwangerschap en opvoeding algemeen (populair)
Uitgeverij Podium b.v.
01 juli 2004